سرباز معلم

دانلود تمام فایل های مورد نیاز مقطع ابتدایی

سرباز معلم

دانلود تمام فایل های مورد نیاز مقطع ابتدایی

سرباز معلم

از حکیمی سوال کردند پدر ومادرت را بیشتر احترام می گذاری یا معلم خود را ؟پاسخ داد:معلم را زیرا پدر ومادر مرا از آسمان به زمین آورده اند ولی معلم مرا از زمین به آسمان پرواز می دهد.

نکات کلیدی ریاضی پنجم دبستان

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۴۷ ب.ظ

سلام 

توی این پست یه فایل رو گذاشتم که توی این فایل تمام نکات کلیدی برای ریاضی کلاس پنجم نوشته شده من که خودم واقعا از این فایل استفاده کردم.

ریاضی

امیدوارم که شما هم از این فایل استفاده کافی رو رو ببرید.

دانلود در ادامه مطلب...


دریافت فایل
حجم: 2.9 مگابایت

نظرات (۱۳)

راستی من لییییینک کانال ام را نمیتونم بفرستم چون فعلاایران تحریمه

بازیگرموردعلاقه یه من ونتورت میلریااسمش توی فیلم مایکلاسکافیلدامیدوارم بتونیدبهش سربزنید خیلیخوشتیپه عشقمه

عشقمه

خبلی پاور بدی بود من خودم تیزهوشان هستم درخارج کشوراین مطالب را ما کلاس S,OM یاد گرفتیم  الان داریم پیشرفته میخونیم اگه نمونه سوال خواستیدمیفرستم تااصلاتوش بمونید

QWDVNOIJMS;PDND 

GDMASLO;REXZ

LYDBNL,SD

سلام .
مرسی
  • امین خفن
  • خیلیییییی بد بود

    ممنون عالی بود زنده باشید خدا قوت

     

    آسان بود
    چرت بود بابا
    ان بود

    وب مفیدی دارید. به وبلاگ منم یه سری بزنید تازه بازش کردم. امیدوارم بتونیم با تبادل لینک فضای بهتری برای آموزش ایجادکنیم.

    سلام
    با مطلب "تکفیری یعنی چه؟" بروزم
    تشریف بیارید
    http://ghasedoon.blog.ir/post/69
    یاعلی

    با سلام
    وبلاگ خوبی دارید !
    به شما سرزدم !
    شما هم به وبلاگ ما سری بزنید و با نظرات خود مارا حمایت کنید !

    ما آماده ی تبادل لینک هستیم !
    باتشکر - www.number1.blog.ir
    من رو با نام مجله نوجوان لینک کنید
    ممنون از این که سر زدی(-:

    باسلام

    مطالب جالبی دارین

    عیدتون مبارک و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)دخت نبی بر شما و تمام شیعیان تسلیت باد.

    اگر لایق دیدید به وبلاگ بنده سر بزنید و من رو با نظرات زیبایتان خوش حال کنید.

    تبادل لینک هم مایل باشید در خدمتم.

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی