سرباز معلم

دانلود تمام فایل های مورد نیاز مقطع ابتدایی

سرباز معلم

دانلود تمام فایل های مورد نیاز مقطع ابتدایی

سرباز معلم

از حکیمی سوال کردند پدر ومادرت را بیشتر احترام می گذاری یا معلم خود را ؟پاسخ داد:معلم را زیرا پدر ومادر مرا از آسمان به زمین آورده اند ولی معلم مرا از زمین به آسمان پرواز می دهد.

اولین مطلب من

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۲۵ ب.ظ


سلام دوستان گرامی

 

      در این وبلاگ شما می توانید مطالبی را درباره تمام کلاس های مقطع ابتدایی دانلود کنید.

امیوارم که موثر واقع بشه

زکات علم، نشر آن است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۱۰
  • ۷۲۴ نمایش
  • سرباز معلم

نظرات (۱)

  • بهنام عبدالهی
  • سلام مطلب شما خیلی خیلی جالب بود. من که شخصا بسیار پسندیدم.
    امیدوارم که با گذر زمان بهتر و بهتر نیز شود.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    دعوت نامه:
    من هم وبلاگی به عنوان داستان ها و دلنوشته هایم دارم که گه گاهی می نویسم.
    کاش شما هم بازدیدی بکنید و نظر و رای بدهید.
    ولی خواهش می کنم که نظری در باره نوشته بدهید  نه وبلاگ،و نقد و انتقادی هم داشته باشید. آخر من لازم به راهنمایی مخاطبان دارم و هر مطلب که به نظرتان خوب بود را رای مثبت دهید.
    منتظرم.

                                                                                                                                                   

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی